czwartek, 24 marca 2016

Czekokulki, Doti

Dzisiaj znów troszkę na słodko. Bardzo lubię przekąski, które swobodnie mogę schować do torebki. Nawet tej najmniejszej. Niekoniecznie musi to być coś słodkiego, ale czasem przychodzi taki moment, że mam ochotę otworzyć wszystkie słodycze, które mam. W takich momentach z pomocą przychodzą czekokulki. 




Jest ich dużo, więc mój apetyt zostaje poskromiony. A w przypadku np. czekolady bądź batona, sięgnęłabym pewnie po coś jeszcze. Producent mówi, iż zawiera w sobie pomarańczę, ale po zjedzeniu wszystkich kuleczek, nie poczułam jej ani razu. Muszę przyznać, że słodycz jest trochę gorzka. Jednak to za sprawą tego, że ma aż min. 94% czekolady! Najwięcej, jaką dostaję w sklepach to 85%, więc wielki szacun!  



W tym momencie wiem, że jem coś, co nie jest szkodliwe. A dodatkowo, taka zawartość czekolady, wpływa świetnie na nasz organizm. Troszkę żałuję, że nie czuję pomarańczy, ale ilość czekolady płaci za wszystkie niedociągnięcia. Bardzo fajna przekąską, która ma mniej niż 100kcal. A pomyślcie sobie ile ma batonik typu Lion, Mars itd.? Nie wiem niestety za ile można je kupić.. KLIK


 

29 komentarzy:

  1. Coś dla mnie;) choć ja tam na kalorie i tak nie muszę uważać :P

    OdpowiedzUsuń
  2. Staram się ograniczać czekoladę, gdyż po niej wyskakują mi niespodzianki

    OdpowiedzUsuń
  3. Mniaam, coś dla mnie, bo ja gdy jem czekoladę nigdy nie potrafię przestać..Takie kulki byłyby dla mnie idealnym i zdrowszym rozwiazaniem :)
    x-lauraxx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja wszystko co słodkie to uwielbiam hehe :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jestem ciekawa jak smakują, ale mi narobiłaś chęci :D

    amelia-bloog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Przyciągnął mnie tytuł ;) fajne to to i apetycznie wygląda :))

    OdpowiedzUsuń
  7. moje kulki zniknęły jak tylko przekroczyłam próg domu...

    OdpowiedzUsuń
  8. Mi bardzo smakowało, do kawusi ( oczywiście bez cukru ) jak znalazł :) Niestety masz rację, koło pomarańczy to te kuleczki nawet nie stały...

    OdpowiedzUsuń
  9. jak dobrze, że ja ostatnio wstrzymuje się od słodyczy :)

    zaczarowana-oczarowana.pl

    OdpowiedzUsuń
  10. A ja od miesiąca nie jem słodyczy :D

    OdpowiedzUsuń
  11. taka paczuszka by mi pewnie nie wystarczyła :D niestety obżartuch ze mnie :(

    OdpowiedzUsuń
  12. O muszę wypróbować :D Też lubię zawsze mieć coś do przekąszenia w torebce :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Kocham słodycze, ale staram się je ograniczać :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Słodycze mogą umilić życie, ale nie lubię ich jeść za dużo raz za kiedy, kiedy najdzie mnie ochota, nie jest ze mną jak z wiekszością nie ciągnie mnie do nich i dała bym radę bez nich żyć :)
    http://labeauteofblondes.blogspot.co.uk/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja bym nie mogla tak nosic slodyczy w torebce bo i tak bym od razu zjadla :-D

    OdpowiedzUsuń
  16. Czekolada z pomarańczą! Uwielbiam! :))

    OdpowiedzUsuń
  17. Uwielbiam słodycze :) Z chęcią bym zjadła ale staram się ograniczać cukier - muszę to powtarzać przez całe święta :) :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Uwielbiam słodycze, ale moja talia już nie!:D

    OdpowiedzUsuń
  19. Muszę ograniczać tego typu przekąski:D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za aktywność na moim blogu.
Czytam każdy komentarz i chętnie komentuję Wasze blogi.
Pozdrawiam,
Anita