środa, 16 marca 2016

Pieczywo z mleczną czekoladą, Tovago

Bardzo lubię produkty, które mogę przekąsić w momencie, gdy napada mnie głód, a nie mam ochoty na nic większego. Tutaj łączymy dwa w jednym. Pieczywo wraz z czekoladą. Przyznam szczerze, że zanim otworzyłam opakowanie, już leciała mi ślinka. Po pierwszym kęsie stwierdziłam, że jest to naprawdę pyszne. Bardzo dobrze czuć czekoladę, ma wyrazisty smak. Dodatkowo, odczuwałam dosyć mocno również nutkę korzenną. Nie mam żadnej posmaki słoności pieczywa. 


 
 Nie kruszy się, czekolada nie odpada płatami. W środku znajdziemy chyba 8 sztuk. W sumie to nie wiem, tak szybko je pałaszowałam! :D Ręka ciągle wędrowała do pudełka, chociaż za każdym razem się karciłam, że dosyć. Takim oto sposobem, chyba w 10 minut pozbyłam się wszystkiego. 1 kromka posiada 65kcal, więc myślę, że jak na taką przekąskę, jest to bardzo znośne. Produkt świetny na każdą okazję. Czy to wypad za miasto, czy to mecz, spotkanie albo po prostu ochota na coś słodkiego. Na pewno to lepsza alternatywa dla batonów, cukierków czy też chipsów. Opakowanie znajdziemy w cenie 4,22zł KLIK



13 komentarzy:

Dziękuję za aktywność na moim blogu.
Czytam każdy komentarz i chętnie komentuję Wasze blogi.
Pozdrawiam,
Anita