niedziela, 20 października 2013

Akademia Umysłu, JUNIOR, LATO

Nowa współpraca z http://www.akademia-umyslu.pl/

Moja siostrzenica jest maniaczką komputerową, w dodatku ma jeszcze tableta. Mój 3,5 letni chrześniak również już zaczyna. My nie mieliśmy kiedyś takiego wyboru, prawda? A godzinne patrzenie na bajki dziennie to był luksus! Ale dzięki współpracy postanowiłam coś zmienić. Skoro już tyle czasu poświęca komputerowi, to niech robi to z pożytkiem. Wybrałam do testów program z serii Akademia Umysłu JUNIOR, dla dzieci od 5 do 9 lat. Konkretnie - seria Lato. 





Ćwiczenia świetnie trenują pamięć, co mojej Dominice jest niezwykle potrzebne, ponieważ nie potrafi zapamiętać najprostszych rzeczy. Ale nie tylko - poszerza również wiedzę i uczy koncentracji. Kiedy zainstalowałam już u niej program, była wniebowzięta. Dziękowała cały dzień :) ćwiczenia strasznie przypadły jej do gustu, nie dość, że po zrobieniu podstawowego, ma poziomy trudności ( konkretnie 10 ), to do wyboru aż 21 ćwiczeń



Ćwiczenia są przemiłe, bardzo kolorowe oraz jasno wytłumaczone. Sama wciągnęłam się w granie hihi :) Doszły mnie słuchy, że teraz nie robi nic innego, jak gra w gry. Ale dzięki temu wiem, że nauczy się czegoś nowego. Kochani, do wyboru mamy również serię WIOSNĘ, JESIEŃ I ZIMĘ. Serdecznie zachęcam każdego rodzicami, który ma problem z odciągnięciem dziecka od zwykłych gier, aby zakupili ten program. Wasze dziecko w końcu będzie robić coś pożytecznego.





Na stronie sklepu można pobrać bezpłatne, przykładowe ćwiczenia. Cena - 39,90zł, jednak warta swojej inwestycji. Na stronie znajdziemy również programy dla Nas, ale o tym musicie przekonać się sami! :)

Produkt otrzymałam dzięki współpracy z:


Serdecznie dziękuję za współpracę!

10 komentarzy:

  1. szkoda,że mój chrześniak jest jeszcze za mały,bo już bym miała pomysł na prezent;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Chętnie w domu korzystamy z takich programów edukcyjnych:). Gratuluję współpracy:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Szkoda, że trafiłam na tego posta dopiero teraz bo właśnie kupowałam prezent dla bratanka i to byłoby idealne..

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję współpracy :) Bardzo fajny program edukacyjny ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dla mnie takie programy to jest oś fantastycznego i bardzo pożytecznego. Dziecko uczy się przez zabawę i jeszcze jest w stanie robić to samo a Ty masz w tym czasie czas dla siebie. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Pamiętam takie programy, jak mój brat był mały :D Zawsze chciałabym być ta mądrzejsza i robić wszystko za niego, bo to takie fajne :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Czytałam już o tych programach i mam bardzo dobre zdanie :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za aktywność na moim blogu.
Czytam każdy komentarz i chętnie komentuję Wasze blogi.
Pozdrawiam,
Anita