środa, 12 października 2016

Rossmann, etap III

Przed nami ostatni etap, który obejmuje twarz: podkłady, róże, rozświetlacze, bronzery, pudry, korektory.
Osobiście jestem maniaczką wszystkich podkładów!
 

A dla Was polecam:


cena podstawowa 50,99
Astor, Lift Me Up, podkład 3 w 1


cena podstawowa 26,99
AA, Nude Sensitive Foundation, podkład do skóry wrażliwej i skłonnej do alergii


cena podstawowa 48,99
L'Oreal Paris, Lumi Magique, korektor rozświetlający


cena podstawowa 59,99
L'Oreal Paris, True Match, podkład


cena podstawowa 61,79
Max Factor, podkład, Skin Luminizer 


cena podstawowa 51,49
Max Factor, Creme Puff Blush, róż do policzków, gorgeous berries


cena podstawowa 40,99
Astor, Perfect Stay 24H, puder


cena podstawowa 21,99
Wibo, Baked Mix Bronzer, puder brązujący


cena podstawowa 12,99
Wibo, Fixing Powder, puder, utrwalający


cena podstawowa 17,39
Lovely, Tempting Cheeks Baked, róż do policzków, wypiekany


cena podstawowa 37,99
Lirene, No Mask, fluid + serum


cena podstawowa 33,99
Eveline Cosmetics, Contour Sensation, puder prasowany


cena podstawowa 29,99
Wibo, Strobing Make Up Shimmer Kit, paleta rozświetlaczy do twarzy


cena podstawowa 20,49
Wibo, Ecstasy Blusher, róż do policzków


cena podstawowa 76,99
L'Oreal Paris, Infallible Sculpt, długotrwała paleta do konturowania rysów twarzy


cena podstawowa 44,29
Maybelline, Master Contour V-Shape, kredka do konturowania twarzy


cena podstawowa 19,99
Wibo, paleta do konturowania twarzy


cena podstawowa 25,79
Eveline, All Day Ideal Stay, nawilżający podkład kryjący


cena podstawowa 14,99
Eveline, Art Scenic, korektor 2 w 1 kryjąco - rozświetlający


cena podstawowa 28,79
Eveline, Face Sensation, ultratrwały matujący puder do twarzy


___________________________________________________________________________

A mój zakup z II etapu to:







Znalezione obrazy dla zapytania Bourjois, Twist Up Mascara

32 komentarze:

  1. Sama w to nie umiem uwierzyć, ale tym razem nie kupiłam nic :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja tym razem na nic się nie skusze. Maskarę Wibo Panoramic Lashes miałam. Polecam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja nie wybieram się tym razem na zakupy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. W Rossmannie byłam, nic nie kupiłam :D

    OdpowiedzUsuń
  5. no to poszalałaś kochana;) ja jedynie w tych promocjach wyszłam z tuszem;)

    OdpowiedzUsuń
  6. też mam słabość do podkładów... a maniaczką jestem rozświetlaczy i różów :) ciężkie chwile przede mną na tej promocji :)

    OdpowiedzUsuń
  7. akurat kremów bb i podkładów mam sporo, a maluję się rzadko. odpuszczę sobie zakupy

    OdpowiedzUsuń
  8. Widzę tu dużo godnych uwagi produktów, aczkolwiek ja w tym roku jestem grzeczna i nie kupiłam nic a nic :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Znam kilka z tych kosmetyków, a sama skusiłam się obecnie na paletę rozświetlaczy z WIBO i wszystkie odcienie ich nowych róży ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Używam teraz podkładu Lirene, a Eveline mam w zapasach.

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja może jedynie na rozświetlacz wibo się skuszę :P

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie lubię Loreal true match, nie sprawdził się u mnie. Ja jeszcze zakupów nie zrobiłam, ale jadę jutro 😊 kusi mnie paletka wibo :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Tym razem nie skorzystałam :P Mam jeszcze zapasy..także muszę je najpierw zużyć :P

    OdpowiedzUsuń
  14. Mam jeszcze kilka rzeczy z poprzedniej promocji, więc tą odpuszczam :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie lubię zakupów w Rossmannie, więc na szczęście uratowałam swój portfel :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Promocje w Rossamnie mnie omnieły ale tak to jest jak wszędzie ma się daleko :(

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja zdecydowałam się na paletkę do konturowania z Loreal

    OdpowiedzUsuń
  18. Kupiłam sobie ten korektor z Loreala jednak jeszcze go nie używam , czeka na swoją kolej .

    OdpowiedzUsuń
  19. Muszę się jutro wybrać na zakupy ^^

    OdpowiedzUsuń
  20. Loreal true match już jest mój :D

    OdpowiedzUsuń
  21. Ta paletka z Wibo już od jakiegoś czasu do mnie mówi :D

    https://roseaud.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Póki co podczas całej promocji kupiłam jedynie tusz Bell i eyeliner Miss Sporty;)
    Paletke do konturowania Wibo i podkład Lirene również mogę polecić ;) Mnie ciekawi korektor Lumi :)

    OdpowiedzUsuń
  23. z Twojej list chętnie skorzystam w następnym etapie promki :D

    OdpowiedzUsuń
  24. niemal zawsze robię zakupy w rossmannie :-)

    codziennyuzytek.pl

    OdpowiedzUsuń
  25. Teraz żałuję, że nie kupiłam jeszcze kilku rzeczy :P

    OdpowiedzUsuń
  26. Dzięki za podpowiedzi, póki co kupiłam tusz lash designer od miss sporty :))))

    OdpowiedzUsuń
  27. Podoba mi sie paletka do konturowania twarzy, ale nigdy nie uzywalam wibooo

    OdpowiedzUsuń
  28. Dzień dobry kochana! Dziękujemy, że polecasz nasze produkty. Jest ich tutaj całkiem sporo ;). Pozdrawiamy serdecznie naszą fankę <3

    OdpowiedzUsuń
  29. ja tym razem musialam polecieć niskobudżetowo, i zaopatrzyłam się w żelowy eyeliner w kredce z miss sporty i tusz od nich - taki czerwony. ale musze powiedzieć, że oba produkty fajnie się sprawdziły, i chyba zostanę przy nich na dłużej:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za aktywność na moim blogu.
Czytam każdy komentarz i chętnie komentuję Wasze blogi.
Pozdrawiam,
Anita