niedziela, 21 sierpnia 2016

Sól do kąpieli stóp, SheFoot

Produkt zamknięty jest w saszetce, która wystarczy na jedno użycie. Producent zadbał oto, aby wszystko potrzebne informacje zostały zamieszczone. Nie miałam żadnego problemu z otwieraniem. Sól wydobywa się bez najmniejszego problemu.  




Ma bardzo przyjemny, aczkolwiek mocny zapach. Moje stopy podczas kuracji odczuwały odprężenie. Po 15 minutach moczenia, użyłam peelingu. Dzięki temu uzyskałam przyjemną gładkość. Na pewno specyfik robi dużo więcej niż woda, jednak jeśli chodzi o fakt zmiękczenia naskórka, to dla mnie jest to bezużyteczne. Peeling mogę swobodnie robić po kąpieli w wannie. Dla mnie fajne jest to, że czuję lekkość stóp, tym bardziej po męczącym dniu. Plus taki, iż kosztuje 4,90zł KLIK






12 komentarzy:

  1. Moje stopy chętnie zażyłyby takiej kąpieli :).

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie lubię moczyć nóg, no nie potrafię !

    OdpowiedzUsuń
  3. Lubię tego typu produkty do stóp

    OdpowiedzUsuń
  4. Tego produktu nie testowałem jeszcze

    OdpowiedzUsuń
  5. Moje stopy chętnie skorzystałyby z takiej kąpieli :)

    OdpowiedzUsuń
  6. super, lekkość stóp jest zawsze pożądana.

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo lubię takie produkty, choć tej soli jeszcze nie miałam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. ooo właśnie, przypomniałaś mi o nich, muszę wypróbować :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Miałam od nich plasterki na pięty. Fajne były chociaż wymagały jeszcze dopracowania :)

    OdpowiedzUsuń
  10. No właśnie o tej soli pisałam w innym komentarzu. Ja jestem z niej bardzo zadowolona. Ostatnio w Hebe upolowałam sobie aż trzy sztuki na zapas. Zapłaciłam za każdą 3,99 zł. Polecam, bo u mnie się super sprawdziło.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za aktywność na moim blogu.
Czytam każdy komentarz i chętnie komentuję Wasze blogi.
Pozdrawiam,
Anita