poniedziałek, 22 sierpnia 2016

Masło do ciała, Cuccio

Długo zastanawiałam się jaki produkt wziąć ze sobą na wakacje, aby nawilżenie po słonecznej kąpieli było dobre, a przede wszystkim balsam szybko wsiąkał. Czytałam kiedyś na temat tego specyfiku świetne opinie, więc postawiłam na niego. 


Produkt zamknięty jest w opakowaniu z pompką, co dla mnie jest wielkim plusem. Nie muszę się męczyć z wyciskaniem, dzieje się to bardzo sprawnie. Balsam świetnie sunie po ciele, ma odpowiednią konsystencję. Zapach jest mega cudowny. Słodki, ale nie przytłacza, takie lubię. Nie zastępuje na szczęście na naszym ciele perfum. Bardzo szybko się wchłania. 



Daje dobre nawilżenie. Nie jest może rewelacyjne, ale swobodnie po opalaniu wystarczyło. Niestety muszę powiedzieć, że jest mało wydajny. Smarowałam się raz dziennie, a starczył zaledwie na 10 dni. Nie był przeze mnie używany w mega dużych ilościach. Z tego powodu na pewno do niego nie wrócę, chociaż to bardzo przyjemny produkt. Cena to ok. 29zł za 237ml.


12 komentarzy:

  1. Już myślałam, że tylko u mnie wydajność jest taka słaba.

    OdpowiedzUsuń
  2. ma kiepską wydajność niestety

    OdpowiedzUsuń
  3. Lubię takie kremy, chociaż ten skład na pół butelki :D Ale szkoda że wydajność taka masakrycznie niska..

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo go lubię :)

    10 dni?? Juz go więcej razy użyłam i jeszcze na trochę starczy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Myślę, że poziom nawilżenia jaki oferuje byłby dla mnie wystarczający. Nie mam jakoś mocno wymagającej skóry :)
    Jeśli możesz, kliknij w linki w najnowszym poście, dzięki :*

    OdpowiedzUsuń
  6. też lubię pompki, to masełko postawiłabym na toaletce i używała głównie do rąk w ciągu dnia

    OdpowiedzUsuń
  7. Szkoda że okazał się być niewydajny, jednak często używam takich produktów i wolałabym mieć go na dłuzej :)

    OdpowiedzUsuń
  8. faktycznie na długo to on nam nie starczy

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale opakowanie i pompka super 💖

    OdpowiedzUsuń
  10. a ja nie znam tego produktu :(

    weronikarudnicka.pl

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie znam, ale myślałam, że ta marka produkuje lakiery do paznokci...

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za aktywność na moim blogu.
Czytam każdy komentarz i chętnie komentuję Wasze blogi.
Pozdrawiam,
Anita