czwartek, 21 kwietnia 2016

Książki Wydawnictwa IUVI

W podstawówce byłam molem książkowym. Wszystkie dostępne tytuły potrafiłam przeczytać. W późniejszych latach było więcej nauki, ale okres wakacji to był mój raj powieściowy. Jednak teraz mam bardzo rzadko czas na czytanie, a książki tak pięknie wciągają.. Wzięłam się jednak za siebie i dokończyłam "Ogień i wodę" Victorii Scott. Główną bohaterką jest Tella. Ze zwykłego życia, zostaje wmieszana w dziwne Igrzyska. Zwycięzca, otrzymuje lek, którym może uratować życie. W domu czeka umierający brat, więc jej celem jest wygrana. W trakcie trwania wyścigu przemieszcza się przez dżunglę, spotyka ludzi, z którymi się zaprzyjaźnia. 





Dodatkowo, wraz z nią jest jej małe zwierzątko - Pandora, które ma pomóc jej wygrać. Posiada niesamowite zdolności. Bohaterowie muszą dojść do bazy w czasie, który nieubłaganie płynie. Po ukończeniu pierwszego etapu, wszyscy przenoszą się na upalną pustynię i w dalszym ciągu walczą z czasem. Książka kończy się ukończeniem kolejnego etapu. Dzięki uprzejmości Wydawnictwa, otrzymałam kolejną część - "Kamień i sól" . Już nie umiem doczekać się dalszej opowieści pełnej emocji. Seria odniosła duży sukces w Stanach Zjednoczonych, ale wcale się nie dziwię, bo jest naprawdę świetna. 23,30zł KLIK, druga część 23,90! KLIK

Kolejne 3 książki omówię pokrótce.
Pierwsza z nich to "Doceń siebie" Mirandy Kerr. Zawiera ona liczne sytuację z jej życia, które mają nam pokazać jak walczyła o swoje. Mają nam pokazać również to, abyśmy osiągnęli pewność siebie, która ma za zadanie ukazać nam na co nas stać. Książka składa się dodatkowo z licznych cytatów, które mają motywować nas do działania. 17,99zł KLIK

Kolejna książka to "ja, Kobieta" Cameron Diaz. W przewodniku ukazuje nam rady na temat żywienia, zwraca uwagę na codzienny ruch oraz aby uwolnić swój umysł. Opowiada historię swojego życia - trądzik, papierosy, zmęczenie. Pokazuje, że jest taka, jak każdy z nas. Cena - 37,42zł KLIK
Dwa wyżej wymienione tytuły, to książki, które mogą pomóc postawić nas na nogi. Naprawdę motywują. I robią to w sposób normalny, ludzki, a nie psychologiczny. Napisane są prostym językiem, który trafi do każdego z nas. Jeśli potrzebujecie motywacji - to Wasze obowiązkowe pozycje. 


Ostatnia książka to "52 zmiany. Zmień swoje życie tydzień po tygodniu". Fajna sprawa, jeśli nie potrafimy zorganizować sobie czasu. Książka podpowie jak uporządkować bałagan, zdrowo się odżywiać, zacząć się ruszać, jak zmienić nastawienie do świata. Myślę, że fajnie jest zacząć Nowy Rok z taką właśnie pozycją na swojej liście. Cena promocyjna to 14,92zł KLIK

Na stronie możecie również znaleźć pozycje dla dzieci. 


Strony z książek mają wizualnie ukazać jak to wszystko jest rozmieszczone.




16 komentarzy:

  1. Mam tak jak Ty, kiedyś czytałam wszystko :) teraz czytam tylko to co muszę :/

    OdpowiedzUsuń
  2. Bez książek pewnie bym juz zwariowała doszczętnie. Zapewniają mi ucieczkę i odskocznie od rzeczywistości.

    OdpowiedzUsuń
  3. książkę Cameron chętnie bym przygarnęła:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie czytałam jeszcze żadnej z tych pozycji <3

    OdpowiedzUsuń
  5. muszę kiedyś przeczytać "ja, Kobieta"

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja właśnie czytam "Kamień i sól" :o)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja uwielbiam czytać tylko teraz musiałam zamienić dorosłe ;) książki na te dla dzieci.

    OdpowiedzUsuń
  8. Książkę Cameron Diaz chętnie bym przeczytała :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja z czasem dokonuje coraz lepszej selekcji. zwyczajnie nie mam czasu i mozliwosci czytac wszystkiego, co wpadnie w reke, nawet jak zapowiada sie interesujaco

    OdpowiedzUsuń
  10. Ogień i wodę mam na liście i chętnie przeczytam, choć trochę przypomina mi jeden film, ale mam nadzieję, że to jednak co innego ;) Kocham czytać mam sporą kupkę do czytania ;))

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie znam żadnej z tych książek, pewnie chętnie bym po nie sięgnęła, ale u mnie wciąż brak czasu na czytanie.

    OdpowiedzUsuń
  12. Książkę "ja, Kobieta" Cameron Diaz chętnie bym przeczytała, chociaż ciężko u mnie z czasem myślę że jakoś bym dała radę :D

    OdpowiedzUsuń
  13. wszystkie bym przygarnęła <3

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za aktywność na moim blogu.
Czytam każdy komentarz i chętnie komentuję Wasze blogi.
Pozdrawiam,
Anita