środa, 25 marca 2015

Śpiewnik pielgrzyma, Sfinks

Do współpracy mogłam wybrać sobie dowolną książkę z Wydawnictwa Sfinks. Postawiłam na ten śpiewnik, ponieważ wiem, że bardzo przyda się mojej mamie. Pochodzę z rodziny katolickiej, praktykującej. Co niedzielę, święta, ważniejsze dni w tygodniu, chodzimy do kościoła. Wiadomo, modlitwa również jest w Naszym życiu. 


Moja mama jednak, jest w kościele prawie codziennie. Postanowiłam dać jej też coś do przetestowania. Książka jest bardzo ciekawa pod względem wizualnym. W środku nie zostały zawarte same pieśni, sucho wydrukowane na kartce. Spotykamy się z ładnym tłem oraz obrazami np. "Wniebowstąpienie". 




Sprawia to fajne wrażenie i robi ze śpiewnika coś niezwykłego. Na samym początku posiadamy spis treści podzielony na: pieśni religijne i pielgrzymkowe oraz patriotyczne i świeckie. Dodatkowo, zawarty jest również poradnik pielgrzyma, ciekawostki o Jasnej Gorze, tabele chwytów gitarowych i dziennik pielgrzyma. 


Książkę można zabierać ze sobą dosłownie wszędzie. Moja mama w wakacji wybiera się kolejny raz z rzędu na pielgrzymkę. Powiedziała, że jest bardzo zadowolona z tego powodu, że wszystkie pieśni, będą w jednym miejscu. Nie będzie musiała nosić ze sobą pliku kartek. Tu dodatkowo ma spis treści i nic jej nie umknie. Jest to naprawdę fajna sprawa, a koszt to tylko 14zł. Można sprezentować nawet naszym pociechom - taka książka pewnie będzie dla nich bardziej interesująca niż skarbczyk mamy ;) znaleźć możecie ją tutaj KLIK


Produkt otrzymałam dzięki:


Serdecznie dziękuję za możliwość przetestowania!

16 komentarzy:

  1. Obrazy świetnie upiększają śpiewnik :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ladnie wydana. Może sobie sobie sprawię taki spiewnik :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Moja rodzina też jest religijna, zawsze razem obchodzimy święta czy niedziele ;)
    Zapraszam do mnie: sezonnamode.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ciekawie wygląda:))

    OdpowiedzUsuń
  5. Fantastyczne ilustracje ! :)
    http://blog-agnieszki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Super sprawa taki śpiewnik :]

    OdpowiedzUsuń
  7. Faktycznie super oprawa graficzna :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za aktywność na moim blogu.
Czytam każdy komentarz i chętnie komentuję Wasze blogi.
Pozdrawiam,
Anita