wtorek, 18 kwietnia 2017

Paski na zęby, Cristal White + KONKURS

Od dawna marzę o tym, aby moje zęby były bielsze. Niestety, ale na profesjonalne wybielanie u dentysty nie stać mnie. Chciałam zamówić jakiś produkt, który rzeczywiście działa, jednak nie wiedziałam co, a nie chciałam wydawać pieniędzy w błoto. Na pasty nawet nie liczę, ponieważ żadna u mnie nie działa. 




Rewolucję zrobił u mnie produkt Cristal White. Są to jedyne paski, po których widziałam jakąkolwiek różnice. Przyciągają już samym opakowaniem, które jest inne, niż wszystkie. Bardzo ładne i eleganckie. W środku znalazłam paski na 14 dni. Są dużo lepsze niż nakładki, a zakładanie jest bardzo proste. Jedyny minus taki, że niektóre sztuki były dosyć krzywo naklejone i jeden pasek nachodził na drugi, a są bardzo delikatne, przez co trzeba było się męczyć z odklejeniem. 


Po założeniu, dociskałam je przed parę sekund, a później czekałam 30 minut. Przeszkodą jest oczywiście namnożona ślina, jednak niweluje się ją dużo prościej niż przy nakładkach. Po ściągnięciu pasków, na zębach zostaje substancja. Samo płukanie wodą nie zawsze pomagało, przez co musiałam dodatkowo pomóc sobie palcami. Zęby już po pierwszym zabiegu były jaśniejsze i to był dla mnie bardzo duży szok! Podczas kolejnych zabiegów biel się pogłębiła, jednak nie w bardzo dużym stopniu. Natomiast mi to nie przeszkadzało, ponieważ efekt był bardzo zadowalający.  




Szczególnie, gdy wiedziałam, że mam ważne wyjście, to zakładałam paski przed i mogłam cieszyć się ładnym uśmiechem. Zauważyłam również, że częściej się śmieje. Sama przyjemność to pokazać ładne, jasne ząbki. Efekt niestety nie utrzymuje się długo, jednak uzębienie jest i tak w lepszym kolorze niż było. Przy końcówce kuracji miałam lekką nadwrażliwość, szczególnie od razu po ściągnięciu pasków, jednak nie utrzymywała się długo. Mam nadzieję że firma jeszcze bardziej rozwinie skrzydła i wprowadzi na rynek pasty, które zwojują nasze zęby, ponieważ kurację można stosować co 3-6 miesięcy. Ja osobiście jestem naprawdę zadowolona, bo to pierwszy produkt, który zrobił jakąkolwiek różnice. Jedno opakowanie to koszt 99zł.

zęby na żywo są dużo jaśniejsze, musicie uwierzyć na słowo. Nie dałam rady złapać tego aparatem..
Niestety, ale moje uzębienie nie należy do najprostszych :D




KONKURS

Jeśli chcecie sami przekonać się jak działa, zapraszam Was do konkursu! Do wygrania 2 zestawy.
Konkurs trwa do 2 maja.


Zasady:
- polubić profil Cristal White na Facebooku KLIK
- obserwować mój blog 
Dodatkowo:
- Udostępnić banner wraz z linkiem na blogu / FB

Wzór komentarza:
Lubię profil jako:
Obserwuję jako:
- Udostępniłam banner ( link ):
  


Banner:


41 komentarzy:

  1. Przydałyby mi się takie paski, niestety moja kośc ma beżowe zabarwienie :(

    OdpowiedzUsuń
  2. Ooo chętnie biorę udział :)
    Lubię profil jako: lu ciam
    Obserwuję jako: lu ciam
    - Udostępniłam banner ( link ): http://cosmetics-my-live.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. zgłaszam się
    FB-Magdalena B
    obs-Magdalena B
    udostępniam w google+-https://plus.google.com/u/0/108943940629135319339

    OdpowiedzUsuń
  4. super różnica :) powodzenia wszystkim, ja niedawno wybielałam paskami :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Czy udostępnienie baneru jest obowiązkowe?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie, w treści jest zaznaczone, że jest to dodatkowe

      Usuń
  6. Miałam inne paski, ale jedyne co zauważyłam to mocne podrażnienie zębów.

    OdpowiedzUsuń
  7. Lubię profil jako: Sylwia Jamrozik
    Obserwuję jako: Sylwia Jamrozik
    Udostępniłam banner ( link ): nie

    OdpowiedzUsuń
  8. Widać pewien efekt, ja swoich zębów nie wybielam

    OdpowiedzUsuń
  9. Korzystalam z Cristal Ultra White rok temu przed slubem. Ladnie wybielily mi zeby, a efekt utrzymal sie ok 3miesiace.

    OdpowiedzUsuń
  10. bardzo ładny efekt, widać różnice :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Zgłaszam się :)

    Lubię profil jako - My cosmetics, my style, my world
    Obserwuję jako - Southgirl
    Udostępniłam banner - nie :(

    OdpowiedzUsuń
  12. Lubię profil jako: Kornelia T.
    Obserwuję jako: Little Carmen
    Udostępniłam banner: nie

    OdpowiedzUsuń
  13. Mam bardzo wrażliwe zęby, więc produkt nie dla mnie.

    OdpowiedzUsuń
  14. Efekt widoczny i warto zainteresować się produktem zwłaszcza przed jakimś ważnym wydarzeniem, gdy chce się olśniewać uśmiechem. :-)

    OdpowiedzUsuń
  15. Lubię profil jako: Justyna Rup
    Obserwuję jako: Justyna Rup
    Udostępniłam banner ( link ) : NIE

    OdpowiedzUsuń
  16. nie stosowałam ich, ale miałam innej firmy i nie nadawały się - mam za wrażliwe zeby.
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
  17. Lubię profil jako: Malinowy Skarbiec
    Obserwuję jako: Anna Hh
    - Udostępniłam banner ( link ): http://malinowyskarbiec.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Faktycznie widać efekt. Produkt naprawdę ciekawy. Z chęcią biorę udział w konkursie :)
    Lubię profil jako: Doris
    Obserwuję jako: Doris
    - Udostępniłam banner ( link ): wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  20. Lubię profil jako: Marta Bajkowska
    Obserwuję jako: Gleam of Hope
    Udostępniłam banner (na pasku bocznym): https://gleam-of-hope-xxx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Lubię na fb jako Wenesa Kubaczyńska
    Obserwuję jako W. Ku
    :))

    OdpowiedzUsuń
  22. Lubię profil jako: Kasia Mas......
    Obserwuję jako: Balonik23
    Udostępniłam banner: https://plus.google.com/u/0/108038951580365921609/posts/bhEjpV82C24

    OdpowiedzUsuń
  23. Lubię profil jako: Angelika K...
    Obserwuję jako: Angelika(Pietruch)
    - Udostępniłam banner brak

    OdpowiedzUsuń
  24. Lubię profil jako: Kasia S
    Obserwuję jako: rudy włos
    - Udostępniłam banner ( link ): http://rudywlos.blogspot.com/search/label/banery

    OdpowiedzUsuń
  25. Lubię profil jako: Sylvia Orzechowska
    Obserwuję jako: Sylwia Orzechowska
    - Udostępniłam banner ( link ): https://www.facebook.com/sylvia.bomba.5/posts/713002318905106?pnref=story

    OdpowiedzUsuń
  26. LUBIE PROFIL JAKO:iZABELA cETERA
    obserwuje jako; Izabela Cetera
    udostepniony banner:https://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=1893625304182730&id=100006058368829

    OdpowiedzUsuń
  27. Lubię profil jako:Bernadetta Bomba
    Obserwuję jako:Jasmine Vise
    - Udostępniłam banner ( link ): https://www.facebook.com/bernadetta.bomba/posts/1957946484426221?pnref=story

    OdpowiedzUsuń
  28. Lubię profil jako: Edyta Pohl
    Obserwuję jako : Edyta Pohl
    - Udostępniłam banner ( link ):
    https://www.facebook.com/edytapohl30/posts/466011663740145?pnref=story
    powodzenia wszystkim :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  30. Lubię profil jako: Roksana Naprawa
    Obserwuję jako: revqua
    - Udostępniłam banner ( link ):http://revqua.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  31. Lubię profil jako: Joanna Nowak
    Obserwuję jako: Joasiaczek
    - Udostępniłam banner ( link ): http://mowtylkoszeptem.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. I ja wezmę udział, a co! W sierpniu ślub to spróbować wybielić ząbki nie zaszkodzi :)

    Lubię profil jako: Ewelina Makutynowicz
    Obserwuję jako: Theresa Ursula (lub Ewelina Makutynowicz)
    - Udostępniłam banner ( link ): http://theresaursulasjewelry.blogspot.com/ pasek boczny

    OdpowiedzUsuń
  33. Lubię profil jako: Dorota Wysocka
    Obserwuję jako: dorota wysocka

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za aktywność na moim blogu.
Czytam każdy komentarz i chętnie komentuję Wasze blogi.
Pozdrawiam,
Anita