środa, 29 marca 2017

Olejek do ciała, tajemnica piękna, Kneipp

Nie używam zbyt często olejków do kąpieli, ale te z Kneipp, jak wspominałam, to moja ulubieńce. I tym razem nic się nie zmieniło.



trzymałam dwa produkty po 20ml, o tym samym zapachu. Jedyny minus jest taki, że ta pojemność wystarczy nam na raz, a koszt to 5,99zł w Rossmannie KLIK. Jednak jeśli zależy nam na fajnym odprężeniu, po ciężkim dniu, jak najbardziej się sprawdzi. Zapach jest piękny, słodki, jednak nie uporczywy. Żadnego koloru nie nadaje.  




Olejek widocznie natłuszcza ciało i sprawia, że staje się aksamitne za sprawą olejków: arganowego, maruli, z rącznika oraz z oliwek. Balsamowanie po kąpieli nie jest nam już w ogóle potrzebne. Trzeba jednak zwrócić uwagę na to, aby wyczyścić wannę, ponieważ druga osoba może się poślizgnąć i zrobić sobie krzywdę. Kolejny świetny produkt, który mogę polecić. 


 

26 komentarzy:

  1. fajny jest, szkoda tylko, że pojemność taka mała i starcza nam tylko na raz ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawy olejek, chętnie go poznam kiedyś :)

    OdpowiedzUsuń
  3. O Kneipp sporo slyszałam, ale olejku jeszcze nigdzie nie widziałam, przyznam, że zrobiłaś mi na niego ochotę - jutro lecę na polowania :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam na liście zakupowej, póki nie wykorzystam innych podobnych produktów to nie kupię. Natomiast nie tylko olejki chce wypróbować ogólnie marka cieszy się dobrymi opiniami :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Lubię olejki, można jego działanie wspomóc używając go w uzdatnionej, miękkiej wodzie. Wystarczy założyć filtr prysznicowy z systemem kdf na prysznic :)

    OdpowiedzUsuń
  6. oj już dawno nie miałam takiego olejku ;D

    OdpowiedzUsuń
  7. właśnie mi się olejek mój skończył może sięgnę po ów;D

    OdpowiedzUsuń
  8. kiedys takiego uzywalam - super :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ten olejek jest wspaniały, uwielbiam go :)

    OdpowiedzUsuń
  10. mam inny olejek kneipp, nie pamiętam nazwy ale też do ciała i również doskonale się sprawdza

    OdpowiedzUsuń
  11. I tylko czasem mi żal, że nie mam wanny... ;))

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo lubię kosmetyki tej firmy :-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja jakoś nie potrafię się przekonać do olejków, choć czasem jakieś trafiają do mnie w boxach. Znalazłam już na nie sposób - mieszam z cukrem i mam ekspresowy peeling do ciała :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Muszę wreszcie wypróbować kosmetyki Kneipp, wiele blogerek je sobie chwali :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również, bo jeszcze nic od nich nie miałam :)

      Usuń
  15. Bardzo zaciekawił mnie ten olejek niestety na ciekawości pozostanę ponieważ nie mam wanny ;/

    OdpowiedzUsuń
  16. ja nie znam olejków tej marki :(

    codziennyuzytek.pl

    OdpowiedzUsuń
  17. Olejku do kąpieli od Kneipp nie miałam, ale testowałam inny do ciała i byłam bardzo zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za aktywność na moim blogu.
Czytam każdy komentarz i chętnie komentuję Wasze blogi.
Pozdrawiam,
Anita