środa, 2 stycznia 2013

Liebster Award'

Zostałam znowu otagowana, teraz przez sahara90 , z czego baardzo się cieszę! :) Jednak z racji tego, iż niedawno tagowałam blogi, teraz odpowiem tylko i wyłącznie na pytania ;) niestety, nie mam w zanadrzu takich, które mają małą ilość obserwatorów. Zasady również poniżej :)

Moje odpowiedzi na pytania:
1. Róż czy bronzer
Jeżeli używam to różu, jednak bardzo mało. Jakoś nie mam potrzeby doprawiać tym makijaż. Bronzera nie próbowałam jeszcze nigdy ;)
2. Noc czy dzień
Ciężko powiedzieć, zależy od sytuacji. Wiadomo, że noc lepsza, gdy się bawimy, ale chyba wolę dzień. Trochę bezpieczniej się czuję :)
3. Najbardziej boisz się....
Pająków, blee..
4. Ulubiony blog
Nie mam swojego ulubionego bloga. Jednak lubię takie, gdzie pasuje porządek.
5. Noworoczne postanowienie?
W tym roku nie mam żadnego postanowienia. I tak nigdy tego nie spełniam, więc po co wierzyć w jakieś bajeczki.. ;)
6. Jesteś oszczędna czy rozrzutna ?
Bardzo oszczędna, szkoda mi każdego grosza.
7. Twoja wymarzona praca?
Szef jakiejś duuużej firmy.
8. Spod jakiego jesteś znaku?
Lew ;)
9. Co najbardziej w sobie lubisz??
Moje rzęsy :)
10. Ukochane perfumy
Słodziutkie, mmm.
11. Najlepiej ubierająca się gwiazda według ciebie ?
Chyba większość gwiazd ubiera się fajnie, w końcu mają kasę to i ich styl jest godny uwagi..

Jak spędziliście Sylwestra? Udał się? U mnie bardzo fajnie, dzisiaj wróciłam i trochę śpiąca jestem.. ;)

P.S.  Jestem bardzo zaskoczona tym, że ilość obserwatorów i licznik odwiedzin przez te kilka dni tak wzrósł! Dziękuję! :*

8 komentarzy:

  1. gratulacje!! mi tez sie jeszcze spac chce :P

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratulacje :) Bardzo się cieszę!! i życzę Wszystkiego naj naj naj w nowym Roku :) :*

    OdpowiedzUsuń
  3. podziwiam Cię za oszczędność ja nad tym ciągle pracuję :)
    a po sylwestrze? aaa dobrze, dobrzeee :D

    OdpowiedzUsuń
  4. U mnie z kolei krucho jeżeli chodzi o oszczędność;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja kiedyś wydawałam wszystko co miałam, a teraz, że rzadko jakiś pieniądz wpadnie, to wolę go sobie zostawić :)

      Usuń

Dziękuję za aktywność na moim blogu.
Czytam każdy komentarz i chętnie komentuję Wasze blogi.
Pozdrawiam,
Anita