wtorek, 25 czerwca 2013

Face&Look, Ambasadorka


Witajcie kochani!

W końcu, po ponad miesiącu przerwy - wracam. Za mną ciężka sesja, wczoraj wieczorem wróciłam z wesela. Teraz - mam taką nadzieję - trochę luzu. W końcu będę mogła zająć się blogiem. Pogoda niestety znów nas nie rozpieszcza. Albo za gorąco, albo masakrycznie leje. Mam nadzieję jednak, że lato będzie pogodne. Co nowego u Was słychać? Jakieś zmiany w przeciągu miesiąca?

Dziś krótko - jak pewnie dobrze wiecie, niedawno odbyła się akcja na Ambasadorkę Face&Look, 1000 osób mogło otrzymać gazetę + kosmetyki pełnowartościowe i próbki. Mi również udało się załapać. Byłam bardzo ciekawa co znajdę w swoim pudełeczku, które do odebrania było od 12 do 14 czerwca. Po opiniach na facebooku innych osób, które próbowały odebrać przede mną trochę się wystraszyłam. Albo sprzedawczynie nie wiedziały nic o tej akcji, albo porozdawały innym osobom. Jednak, na szczęście, moje pudełko było szczelnie zamknięte, a miła sprzedawczyni dobrze o wszystkim wiedziała. Jestem jak najbardziej zadowolona. Za niedługo, gdy już przetestuję kosmetyki, na pewno je zrecenzuję. Teraz daję do wglądu zdjęcie, abyście się mogły zapoznać z tym, co ciekawego dostałam.





Trzymajcie się ciepło, do następnego razu!

3 komentarze:

  1. Witamy z powrotem!
    Ja się nawet nie zgłaszałam na ambasadorkę, bo za dużo mam tego wszystkiego na glowie :P

    OdpowiedzUsuń
  2. ile kosmetyków.. Ja tyle w swym życiu nie miałam.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za aktywność na moim blogu.
Czytam każdy komentarz i chętnie komentuję Wasze blogi.
Pozdrawiam,
Anita