sobota, 14 marca 2015

Gościnny wpis, nasza droga do ...

Na wstępie chciałam podziękować Anicie za zaproszenie do napisania gościnnego wpisu ;) Buziaczki Anitko :* :*


 Jestem młodą mamuśką (może już nie taką młodą, bo po trzydziestce), w związku z czym często towarzyszy mi uczucie zmęczenia spowodowane niedosypianiem. Ogólnie zmęczenie u ludzi nie tylko jest wynikiem braku snu, ale również z przepracowania, złego trybu życia, złej diety, a nawet niekorzystnym warunkom pogodowym. Jak więc sprawić by organizm pobudzić do życia, by nie czuć zmęczenia? To bardzo proste, zdradzę Wam moją metodę ;) Nie, nie będę Was namawiała do picia kawy, bo kawa nie jest wskazana dla niektórych osób, a będę Was namawiała do peelingowania swojego CAŁEGO ciała! Tak dobrze czytasz, całego ciała, bo taki peeling mocno pobudza! Jak go robić? Wykonuj go podczas kąpieli lub podczas brania prysznica, ciało musi być po prostu mokre! Zacznij peelingowanie od masowania stóp gruboziarnistym peelingiem (okrężnymi ruchami) i kieruj się w stronę serca. Stopy, łydki, uda, biodra, pupa, brzuch – w takiej kolejności ciało musi być wymasowane! Następnie zrób masaż górnej części ciała drobnoziarnistym peelingiem. Dlaczego drobnym? Bo ta skóra jest delikatniejsza od pozostałej! Robiąc masaż górnej części ciała również kieruj się w stronę serca i wykonuj go okrężnymi ruchami! Po kolei: twarz, szyja, ramiona, dekolt. Po wykonaniu peelingowania całego ciała płuczemy je ciepłą, ale nie gorącą wodą. Musimy zmyć wszystkie drobinki pozostałe po peelingach. Po tym zabiegu pozostało nam tylko osuszyć ciało i wbić się w miękkie i wygodne ubranko! ;)

Nie polecam wykonywać peelingów wieczorami, tuż przed spaniem, gdyż takie masowanie ciała sprawia jakbyśmy byli wypoczęci i nie chce nam się już spać. Wieczorne peelingowanie jest dobre tylko wtedy, gdy chcemy zarwać nockę lub tak jak ja jesteście mamuśką i czeka Was nocne wstawanie do dziecka. Najlepiej peelingować sobie ciało popołudniu, gdy cała energia z rana z nas już zeszła.


Po takim masowaniu ciała nasz organizm jest pobudzony do życia, krew lepiej krąży. Poza tym peelingowanie to najlepszy sposób przygotowania ciała do depilacji – w ten sposób mamy pewność, że skóra jest dobrze oczyszczona z obumarłego naskórka i nawilżona, a odrastające włoski nie będą nam się już wrastać w skórę!

To jest moja sprawdzona metoda na pobudzenie ciała do życia i przy okazji na jego dokładne oczyszczenie :)

Aneta

20 komentarzy:

  1. a widzisz, ja zawsze wykonuję peeling wieczorem podczas kąpieli stąd zmęczenie odchodzi :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ja również robię to wieczorem:) lubię taki relaks wieczorkiem właśnie:)

    OdpowiedzUsuń
  3. a ja właśnie wolę na dobranoc peeling, jakoś lepiej wtedy się czuję <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja w koncu muszę zacząć peelingowac cialo :(

    OdpowiedzUsuń
  5. A my peeling zawsze w nocy robimy, nieładnie:)

    Doszedł już wygrany zestaw?:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A sorry, odwiedziliśmy tylko ostatni post!:D

      Jaką wersję kolorystyczną wybrałaś dla siebie?:)
      Widzimy też próbki :D

      Usuń
  6. Peelingi zawsze robię wieczorem ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. uwielbiam robic peelingi:) tez robie wieczorem:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie przyszło mi do głowy, że to pomysł na rozbudzenie, ale jako młoda mama po trzydziestce też z pewnością wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Też peeling robię raczej przy wieczornej kąpieli, ale jeszcze trochę siedzę po takiej kąpieli ;))

    OdpowiedzUsuń
  10. A ja kochana młoda mamuśko właśnie najczęściej peelinguję się wieczorem ; ( rano niestety nie mam na to czasu ;(((

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nic nie szkodzi, po wieczornym peelingu skóra lepiej wygląda na drugi dzień :)

      Usuń
  11. lubię wszelkie masaże i z pewnością pobudzają mnie do życia ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja równiez robie peeling wieczorem i uwielbiam go robić własnej roboty peelingiem kawowym :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za aktywność na moim blogu.
Czytam każdy komentarz i chętnie komentuję Wasze blogi.
Pozdrawiam,
Anita