piątek, 16 stycznia 2015

Domowy salon piękności, Fitomed

Kolejny produkt, który przetestowałam, jest inny niż wszystkie. Mianowicie to książka z naturalnymi przepisami. Wybrałam ją przez to, iż uczę się na kosmetyczkę i na pewno bardzo się przyda. Cała się trzęsłam, aby tylko ją "przestudiować".

Bardzo cieszy mnie fakt, iż poradnik posiada nie tylko przepisy, ale również opisy cer, jak i dopiski na co konkretnie działają. Miałam nadzieję, że uda mi się jeszcze przed recenzją coś dla Was stworzyć, jednak okres świąt, moja choroba oraz remanent w pracy, niestety nie pozwoliły mi zabawić się w chemika. Na pewno jednak to zrobię i będę przedstawiać Wam moje cudeńka i ich działanie.




Książka zawiera w sobie naprawdę wszystko i każda z Was dopasuje przynajmniej jeden produkt dla siebie. Co najważniejsze, będziecie wiedzieć, że to, co stworzyłyście, jest tak naprawdę Wasze. Nikt Was nie okłamie na temat tego, co zostało zawarte. Wiem, że większości z bloggerek nie chce się przeprowadzać takich eksperymentów, ale bardzo zachęcam do tworzenia czegoś swojego.

  
 
 

Kto wie, może Wasze mamy, koleżanki, szefowe, zaczną korzystać z Waszych produktów, właśnie dzięki temu poradnikowi. Produkt na szczęście posiada twardą okładkę i nie sposób go tak łatwo zniszczyć czy zagiąć rogi.  Ja jestem bardzo zadowolona i wiem, że niejednokrotnie będę z niej korzystać i przygotowywać swój produkt. Cena to tylko 14zł KLIK za tyle zawartych bogactw.


Produkt otrzymałam dzięki:


Serdecznie dziękuję za możliwość przetestowania!

11 komentarzy:

  1. ciekawa książka, chociaż zdecydowanie nie dla mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo ciekawa książka i nie droga...poszukam jej :)

    OdpowiedzUsuń
  3. duuużo wiedzy na tych stronicach! :-)

    weronikarudnicka.pl

    OdpowiedzUsuń
  4. Takie lektury to ja lubię :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak na taką dawkę wiedzy, to dość przystępna cena.

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ciekawa i w przystępnej cenie:) poszukam i chętnie kupię:)

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo ciekawa książka:) z chęcią przeczytam:)

    OdpowiedzUsuń
  8. świetna lektura!
    ja osobiście bardzo lubię się bawić w małego chemika a półprodukty Fitomedu są tutaj niezastąpione :)

    OdpowiedzUsuń
  9. ciekawa pozycja i cena całkiem niezła ;-)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za aktywność na moim blogu.
Czytam każdy komentarz i chętnie komentuję Wasze blogi.
Pozdrawiam,
Anita