piątek, 1 maja 2015

Moje odchudzanie z vitalia.pl

Jakiś czas temu, udało mi się nawiązać współpracę z Vitalią. Oferują oni przystosowaną dietę do każdej osoby. Dodatkowo, można wykupić jeszcze pakiet wraz z ćwiczeniami. Ja takowy posiadałam. Bardzo fajnie, że jedzenie przygotowane jest pod nas - można wybrać to, czego nie lubimy jeść. W takim wypadku, nie pojawi się to w menu. Dania mają wyszczególnione składniki jak i zaznaczone jak mamy je wykonać. Jest to o tyle lepsze od wizyty u dietetyczki, ponieważ ona wyznacza nam same składniki, które możemy jeść. A ja zawsze największy problem miałam z wymyśleniem czegoś smacznego i zdrowego. 


Na stronie znajdziemy swój pasek postępu. Do naszego profilu, przydzielone zostają osoby, które również walczą. Możemy razem się wspierać, konsultować i omawiać efekty. Jedyny ważny warunek to taki, iż grupa musi chcieć ze sobą współpracować. W mojej nic się nie działo. Ale nie przeszkadzało mi to. Możemy również ściągnąć na telefon Vtracker, który liczy nasze kroki. Aktualizuje się to na stronie, na której wyznaczony jest nasz cel. Dzięki temu wiemy, ile przeszłyśmy w danym dniu.  


W jadłospisie również fajne jest to, iż możemy go swobodnie wydrukować. Dostosowany jest on do rozszerzenia .pdf. Możemy zaznaczyć samą nazwę potrawy, potrawę z wykonaniem, czy też potrawę z wykonaniem i zdjęciem. Nie martwcie się, nie zapomnicie o swojej diecie. W wyznaczony dzień otrzymujecie informację na e-mail z wymaganiem zważenia siebie, a w każdym nowym tygodniu, informację o menu. Ćwiczenia natomiast również wyznaczone były pode mnie. Mogłam zaznaczyć na czym ćwiczę, jakie mam możliwości. Później dostawałam indywidualny trening. Polegał on na tym, iż "osoba" w komputerze pokazywała ruchy, był odliczany czas naszego treningu. Strasznie fajna sprawa.  



Co do efektów - troszkę zrzuciłam, ale nie jest to jakaś kolosalna różnica. Niestety, ale sprawa chudnięcia musi siedzieć wewnątrz mnie, skoro dietetyk ani strona mi nie pomogła. Jednak polecam każdemu, kto zmaga się z takim problemem. Będziecie monitorowane na okrągło. Chcecie zacząć przed latem? W promocji jest pakiet 3 miesięczny na dietę + treningi video w cenie 169zł KLIK. Całkowity cennik znajdziecie tutaj KLIK 


Serdecznie dziękuję za możliwość wypróbowania diety i treningów!

17 komentarzy:

  1. przed sezonem przydałoby się :)

    OdpowiedzUsuń
  2. fajna sprawa :) u mnie najgorsze jest podjadanie i słodkości - np teraz wcinam lody na kolację... i waga stoi ;/

    OdpowiedzUsuń
  3. Szybkie chudnięcie wcale nie takie zdrowe. Lepiej delikatnie schodzić z wagi, żeby zwisy się nie porobiły :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja na szczęście sama daję radę zrzucić co nieco przed latem :D

    OdpowiedzUsuń
  5. super stronka ale ja pewnie i tak wolalabym cwiczenia z yt ;p

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja też czasem zaglądam na stronę Vitalii - szczególnie pomocne jest forum :)

    OdpowiedzUsuń
  7. najważniejsza jest konsekwencja i systematyczność :o)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja na początku spróbuję własnych sił:D

    OdpowiedzUsuń
  9. Może wrócisz na Vitalię? Teraz 2 miesiące za 99 zł, prawie jak za darmo ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. super stronka ale ja pewnie i tak wolalabym cwiczenia z yt ;p

    OdpowiedzUsuń
  11. Piszesz tutaj o fajnych rzeczach, dzięki

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za aktywność na moim blogu.
Czytam każdy komentarz i chętnie komentuję Wasze blogi.
Pozdrawiam,
Anita