piątek, 13 września 2013

Współpraca

Kochani, ogromnie dziękuję za te statystyki! Jesteście wspaniali! Niedawno na moim blogu było 100 obserwatorów, a teraz wybiło ponad 200! i tyle wyświetleń! Cieszy mnie to ogromnie, jest dla kogo pisać, jest dla kogo wchodzić na bloga!

Niedawno nawiązałam współpracę z BIOCOSMETICS , co mnie bardzo cieszy! Byłam bardzo ciekawa co zastanę w skrzynce. Jak myślicie, co znajduje się w kopercie?


Po otworzeniu byłam troszkę w szoku. Zastanawiałam się co to? Aż w końcu przeczytałam - Peel-Off mask Acerola + Vit.C. Jest to maska algowa dla skóry z rozszerzonymi naczynkami, ze skłonnością do ich pękania i tworzenia się wybroczyn. Również dla skóry zaczerwienionej - a takie problemy ma mój nos, także strzał w 10. Będę za niedługo dla Was testować i przedstawię recenzję. 





Czy ktoś z Was testował już ten produkt? Jak się sprawdził?

31 komentarzy:

  1. Nie miałam takie maski, ale jestem ciekawa jak sie sprawdzi u ciebie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję współpracy oraz czekam na recenzję :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluje współpracy ,aczkolwiek dziwi mnie trochę to ,że firma nie spytała Ciebie przed o rodzaj skóry , udało im się trafić ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Echhh widocznie firmie nie zależy na prawdziwej recenzji i działaniu swojego produktu. Wolą wysłać byle co i mieć "z głowy" ,a szkoda ,szkoda , sporo na tym tracą.

      Usuń
  4. Gratuluję :) Czekam na recenzję ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ty to załapujesz tych współprac!
    Gratuluję! W pełni zasłużone za Twoją ciężką pracę!


    Pozdrawiam,
    Katherine Unique


    OdpowiedzUsuń
  6. Nie znam, ale chętnie poczytam jak się sprawdza, bo ja mam z nosem ten sam problem, cała buzia okej, a wokół nosa czerwono :]
    Ach i cieszę się, że tak fajnie Ci idzie :D Oby tak dalej.

    OdpowiedzUsuń
  7. Wow.. Powodzenia życzę :D

    http://moment-of-parting.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Tylko nie współpraca, ble. Jestem sceptycznie nastawiona. Nazwy niektórych firm z kosmosu, a produkty szkoda gadać. :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Miałam!Fajna ,ale lepiej nakładaj większą warstwę,to potem łatwo ją ściągnąć z twarzy :)

    OdpowiedzUsuń
  10. jestem bardzo ciekawa ;) czekam na recenzję :)

    OdpowiedzUsuń
  11. niestety nieznana nam marka, ciekawi jesteśmy Twojej opinii:)

    OdpowiedzUsuń
  12. gratuluję, też z nimi współpracuję ! Będziemy razem testować hihi :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Gratuluję i czekam na recenzje, bo nie kojarzę tej marki :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Brzmi ciekawie ta maska !
    Gratuluję współpracy i czekam na recenzję ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Miłego testowania! :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Gratuluję, miłego testowania życzę ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. GRATULUJE I ZAPRASZAM NA MOJE ROZDANIE http://dorotadrygalska.blogspot.com/2013/09/rozdanie.html

    OdpowiedzUsuń
  18. Gratuluję współpracy. Mam dokładnie ten sam problem z nosem :P

    OdpowiedzUsuń
  19. Czekam w takim razie na recenzje, mam nadzieje, że maska Ci się sprawdzi :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Czekam na recenzje bo to coś dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za aktywność na moim blogu.
Czytam każdy komentarz i chętnie komentuję Wasze blogi.
Pozdrawiam,
Anita