wtorek, 30 kwietnia 2013

Lola&Lola

Dziś chciałam pochwalić się wygraną w konkursie PKMK, a właściwie sukienką od Lola&Lola ( link do konta na facebooku - koniecznie musicie polubić! :) )Jestem bardzo zadowolona, ponieważ bałam się, że będę wyglądać w niej po prostu grubo - ogólnie nie lubię zamawiać ubrań przez internet z powodu mojej "różnorakiej" figury.




Jest świetna! Taka delikatna i dziewczęca! Dodatkowo, dostałam, można powiedzieć, że gratis, ten piękny naszyjnik w kształcie motyla! :) Cieszę się tym bardziej, iż to moje pierwsze ubranie w konkursie!

Zapraszam serdecznie osoby, szczególnie Plus Size i kobiety w ciąży na stronę Lola&Lola . Bardzo duży asortyment :) ponad to, przemiła obsługa. Miałam problem z wyborem rozmiaru, nie wiedziałam czy zmieszczę się do danej sukienki, a Panie mi pomogły! Pomierzyły ciuszki, napisały, która będzie dobra i już nie musiałam się martwić! :)

A na sam koniec, zdjęcie w sukience :) wybaczcie, że z ręki, w lustrze, ale nie miałam nikogo, kto mógłby zrobić to za mnie :)

______________________________________________________________________________

Na sam koniec chciałam również podziękować kochanej Weronice za nagrodę, którą dostałam w jej konkursie!


Zobaczcie ile tego! Dziękuję :*

10 komentarzy:

  1. śliczniusia ta sukienusia :)
    I bardzo ładnie w niej wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no i niepotrzebne były Twoje obawy, bo na prawdę świetnie wyglądasz :) Piękna Kobieto! :*

      Usuń
  2. zakochana w tej sukience! na początku jak zobaczyłam pierwsze zdjęcie pomyślałam sobie, że ją sprzedajesz i , że muszę ją kupić :d a dopiero potem, że to wygrana, hehe :-))

    rudnicka.blox.pl

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna ta sukieneczka! Bardzo twarzowa i świetnie w niej wyglądasz! :>

    OdpowiedzUsuń
  4. Oczarowała mnie ta sukieneczka:)

    OdpowiedzUsuń
  5. pięknie Ci w niej! gratulacje ;*

    OdpowiedzUsuń
  6. śliczna sukieneczka +fajnie w niej wyglądasz http://everday123.blogspot.com/ zapraszam na mojego bloga

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za aktywność na moim blogu.
Czytam każdy komentarz i chętnie komentuję Wasze blogi.
Pozdrawiam,
Anita